این ماه دوتا فولیکول ۱۷ و۲۰ داشتم 🫠🫠میشه یعنی

#بارداری

۴ پاسخ

اگه بش فکر نکنی و بیخیال باشی حتما میشه

انشالله چرا نشه اون بالایی بخواد میشه❤️❤️

ایشالله ک میشد

ایشالا ک میشه

سوال های مرتبط

مامان بَشِع گشنگم🥹🌱 مامان بَشِع گشنگم🥹🌱 هفته دهم بارداری