۴ پاسخ

من صندلی ماشین نگرفتم و کریر را عقب نصب کردیم. راحت تر از بقل کردن بچه هست.حتی فکر میکنم ایمن تر هم باشه‌.خودمم عقب پیش بچه‌ میشینم که بیدار شد بهش شیر بدم.
ولی فکر کنم کریر بیشتر از ۶ ماه جواب نده و برای بچه کوچیک بشه‌.

اره خیلی واجبه
وگرنه ادم از کت و کول میفته

اره من گذاشتم خودمم عقب میشینم گاهی وقتا خیلی چیز مهمیه بنظرم

اگر ماشین دارین قطعا از واجباته به نظرم.آخه تنها که نمیشه عقب گذاشتشون.پس مجبوری جلو تو بغلت بگیری که واقعا سخته هی بزرگ میشن سختترم میشه.
من صندلی گرفتم که وقتایی هم که خودم میخوام رانندگی کنم جای بچه امن باشه.ولی دیگه نیازم نیست عقب کسی هواشو داشته باشه.خود صندلی خیلی امنه.

سوال های مرتبط

مامان مامان دخترم🌈 مامان مامان دخترم🌈 ۱۵ ماهگی