۸ پاسخ

بیسکوییت که ارزش غذایی نداره قشنگم.

منم صبحانه بیسکوییت دادم بهش😂🫠

نوش جونش
ولی بسکوییت مادر ارزش غذایی نداره و مناسب این سن نیست
کلی چیزای مقوی هست که میتونی بهش بدی

سرلاک بده غنی شده با اهن و ایناست😍نوش جونش

عزیزم شیر تو این سن فقط میتونی تو غذاهایی که باهاش بپزه اضافه کنی اینجوری مدل شما یا مثلا شیرموز درست کردن زیر یکسال مجاز نیست

بیسکویت چرا
این همه چیزای مقوی و خوب

از جند ماهگی میشه بیسکوئیت مادر با شیر داد

نوش جونش

سوال های مرتبط