سلام خانما
میتونم تو فرنی دخترم نبات بریزم؟

۳ پاسخ

من میریزم البته ساده نه زعفران

بله من میریزم فقط نبات ساده زعفرونی نریز

اره من برا سردی برنج میریزم

سوال های مرتبط

مامان ماهلین 🌙✨ مامان ماهلین 🌙✨ ۱۱ ماهگی