سلام سرماخوردگی گرفتم دکترم نیست بنظرتون داروچی استفاده کنم

۳ پاسخ

سرم ب کمپلکس هم خیلی خوبه

هیچی
فقط سوپ و مایعات و شلغم لبو و غذاهای آب‌پز

برو پزشک عمومی
ولی در کل دیفن و استامینوفن ازاده

سوال های مرتبط

مامان حامی قلبم ♥️ مامان حامی قلبم ♥️ هفته سی‌ویکم بارداری
مامان امیرعلی ورستا😍 مامان امیرعلی ورستا😍 هفته سی‌وششم بارداری