خانوما حس میکنم تکون های بچم کم شده عادیه؟؟

۳ پاسخ

اره برا منم رفتم ان اس تی سنو دکتر گفت جا نداره مثل قبل دیگه

هفته میره بالاحرکات کم میشه

میگن طبیعیه جاتنگ میشه

سوال های مرتبط