۶ پاسخ

مولتی ویتامین بیبی جویس ازهمشون ویتامین هاش بیشتره خیلی خوبه

مامان حسنا هیچ فرقی نمیکنه
تمام مولتی ها ترکیباتش یکی هست فقط توی طعم فرق دارند
بعضی مارک ها به خاطر تبلیغات و بازاریابی معروف ترند وگرنه هیچ برتری ندارند
مهم این هست که دخترت بخوره یا نه اون مارک رو🌱

من مولتی ویتامین ویوا کیدز دادم بچم حساسیت داد بهش چون طعم داره بود ...الان بهش زیتوکید بدون طعم میدم

من مولتی ویتامین پدیا بست میدم. ولی مزه ش یکم بده قاطی آب میکنم میدم

مولتی ویتامین دیگه. هر مارکی که دخترت میخوره.

مولتی ویتامین پدیا بست عالیه

سوال های مرتبط

مامان نیکی و‌نامی مامان نیکی و‌نامی ۱ سالگی