مامانا از کی میشه به فرنیش شیر بزنم؟

۵ پاسخ

الانم در حد یکی دو قاشق دکتر گفت اشکال نداره

با شیر خوشمزه تر هم میشه خیلی خوشش اومده 😋 خی میخوره میگه به به😂

من از همون ۶ ماهگی با شیر ماجان درست میکردم دیگ اگ شیر نداشتم تو خونه مجبوری با آب درست میکردم

من میزنم

من از همون اول با شیر درست میکنم

سوال های مرتبط

مامان بردیا و جوجه مامان بردیا و جوجه هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان آقا کارن 🍓 مامان آقا کارن 🍓 ۱۲ ماهگی