چه شربتی برا سرماخوردگی بچع 3سال خوبه

۴ پاسخ

پلارژین کیذر

پلارژین .‌‌ و اموکسی سلین250

من ستادین دی میدم

اگه ابریزش بینی داره کوریزان
اگه سرفه میکنه پلارژین کیدز

سوال های مرتبط

مامان دلسا👧🏻🩷🎀 مامان دلسا👧🏻🩷🎀 ۳ سالگی