۴ پاسخ

عزیزم ببخشید یه سوال داشتم شما واکسن سرخچه زدی بعدش باردار شدی مشکلی نبود انشالله همه چی اوکی بود؟ من واکسن زدم دکتر بهم گفت یک ماه جلوگیری ولی بهداشت گفت سه ماه می‌خوام ببینم اگر آدم قبل سه ماه باردار بشه خیلی خطرناکه؟

بنظرم پاراکید بهتره

پاراکید چون میزان غلظتش بیشترہ۔تاثیرش زودتر و بھترہ
اگ دارے ھمون پاراکیدو ادامہ بدہ

پاراکید ک بهتره

سوال های مرتبط