۸ پاسخ

تا ازمایش ندادی حالا مطمئن نباش

واقعا ۲۴ سالته و چهارتا بچه داری؟؟

حواستو جمع نکردی مادر

خواهر منم قرص میخوردم جلوگیری هم داشتم الان نتیجش یک سالشه و دهنمو سرویس کرده🤣

برو آزمایش بده سر خود کاری نکن خدایی نکرده بچه عقب مونده یا مشکل دار نشه اون شوهرتم غلط کرده بچه نمیخواد جلوگیری نمیکنه چقدر باید یه نفر .... باشه

دیگ کاریه ک شده
اگ شرایطشو داری نگه دار اگ نه ک ...

ول کردی یا تموم شده بود؟

شهر چراغون کنین ستاره بارون کنین🌹🌹

سوال های مرتبط