۳ پاسخ

من از دکتر پرسیدم گفت نه اصلا سرلاک نده چون شیر داره

هیپ و گربر و هرو هست ولی من خودم نکرفتم هنوز تو سیسمونی فروشی ها هست و قاچاقیه برای همین یکم میترسم و خودم میخام سرلاک دریت کنم

من گربر میدم

سوال های مرتبط