منم از این خواب دیدم چند بار
این سرویس دم دستی
منم از اینکه بچه بدون لباس نمونه
دیروز رفتم خریدم
از سیمونی گلها
تقریبا بیشتر چیزایی که تا شش ماه لازمه رو براش خریدم
فقط یکم خورده ریز موند
فک کنم بچه هامون دارن میگن پاشید برید خرید ماماااان🤣
منم چیزی نخریدم هنوز
منم هنوز یه جوراب هم نخریدم
از الان شروع کنی بخر 😂 حداقل ی ماه زمان میبره همه چی بخاد تکمیل بشه
منم نخربدم چیزی
منم تا هفته پیش هیچی نخریده بودم هر شب کابوس میدیدم😂😂که زاییدم هیچی نخریدم..😐
مجبور شدم وسط جنگ و تعطیلات عید برم یکم خرید که از استرس خودمو دور کنم😂😂😂😂
عزیزم بارداری ما تو شرایط خاصی هستش
مال من سرویس چوبش۱۰۰٪ می مونه بعد از بدنیا اومدنش اگه شرایط بهتر بشه سفارش میدم
لباس اینام فعلا چیزی نگرفتم حالا تا بعد ببینم چی میشه
شما هم میگیری حالا در حد چندماه اولو بگیر حالا بدنیا بیاد بیشتر سرذوق میای هی میری خرید😁
کجاش خواب عجیبه خواهر من😂خو هیچی نخریدی بچه لخته دیگه حقیقته
😂برو بگیر دیگ هرچی هفتت بیشتر میشه درداتم بیشتر میشه من یساعت رفتم خرید یه هفته کمرم درد میکرد🤦♀️
منم هیچی سیسمونی نخریدم هیچیییییی یعنی اگه به دنیا بیاد هیچی نداره
منم از این خوابای عجیب غریب زیاد میبینم
به نظرم دیگه وقتشه شروع کنی به خرید😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.