۲ پاسخ

منم پسرم تو همين مرحلست شبها خيلي بي قرار ولي نميدونم پاركيد بايد بدم يا نه؟

وای خیلی سخته من دخترم آب شد شبا فقط خیلیی بی قراری میکرد پاراکید میدادم

سوال های مرتبط