۶ پاسخ

سوال منم هس البته من اولی سز بود دومی هم یاید سزبشه

برای چی دکتر ۳۰ بگیره؟😐
ندیدم تا حالا کسی از اطرافیانم که دکترشون پول بگیره
تازگیا میگیرن؟

دکتر به ما گفته۵۰،بیمارستان۳۰و هیچیشو پس نمیدن

تو شهر ما یه بیمارستان خصوصی اگه زایمان اول سزارین باشه،بیمه تکمیلی قبول نمیکنه هزینه کامل باید داده بشه

سزارین اختیاری؟
فک نکنم چیزیشو پس بده

بستگی به بیمه تکمیلیتون داره

سوال های مرتبط