۷ پاسخ

واسه ما 17بود دوشب گذاشتم خوب شود

زردی بچه منم ۲۰ بود دکتر گف بشتری یا دستگاه من انجام ندادم فقط جو رو آرد کردم از یه روسری الک کردم ک نرم بشه هر روز می‌مالیدم به بدنش یه رب بمونه بعد ۲ روز زردیش اندازه گرفتم شد ۱۵ الان دوباره امروز میخوام ببرمش

دخترم زردیش 14 بود دو روز زیر دستگاه بود مجدد آزمایش ازش گرفتن شد 8 دوباره 2 روز دیگه زیر دستگاه بود رو هم رفته 4 روز

دکتر گفت اول بزارش دستگاه اگه پایین نیومد بعد بستری کن

اگه تو خونه میذاری زیر دستگاه نه کمه . البته بعدش آزمایش بدین ببینین فرق کرده یا نه . شیر زیاد بده بهش اگه شیرت کنه شیر خشک بده با سرنگ . یا تند تند بدوش که جلوی شیرت باز شه

بالا چرا بستزی نکردن
من بچم روی ۱۲ ۱۳ بود سه روز زیر دستگاه رفت

من ۱۱ بود گفت ۳ روز

سوال های مرتبط