واسه ما 17بود دوشب گذاشتم خوب شود
زردی بچه منم ۲۰ بود دکتر گف بشتری یا دستگاه من انجام ندادم فقط جو رو آرد کردم از یه روسری الک کردم ک نرم بشه هر روز میمالیدم به بدنش یه رب بمونه بعد ۲ روز زردیش اندازه گرفتم شد ۱۵ الان دوباره امروز میخوام ببرمش
دخترم زردیش 14 بود دو روز زیر دستگاه بود مجدد آزمایش ازش گرفتن شد 8 دوباره 2 روز دیگه زیر دستگاه بود رو هم رفته 4 روز
دکتر گفت اول بزارش دستگاه اگه پایین نیومد بعد بستری کن
اگه تو خونه میذاری زیر دستگاه نه کمه . البته بعدش آزمایش بدین ببینین فرق کرده یا نه . شیر زیاد بده بهش اگه شیرت کنه شیر خشک بده با سرنگ . یا تند تند بدوش که جلوی شیرت باز شه
بالا چرا بستزی نکردن
من بچم روی ۱۲ ۱۳ بود سه روز زیر دستگاه رفت
من ۱۱ بود گفت ۳ روز
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.