۲ پاسخ

من دکتر بهم سرماخوردگی بزرگسالان و لوراتادین و استامینفن ساده داده بود.اثری هم رو بچه ام نداشت

نه نداره من میخورم فقط ۴۰روز اول میگن نخوری سعی کن شب بخوری که خواب بچت هم خوب باشه

سوال های مرتبط

مامان زهرا&ایلیا مامان زهرا&ایلیا ۱۰ ماهگی
مامان 🎈🐇تیدا🐇🎈 مامان 🎈🐇تیدا🐇🎈 ۸ ماهگی
مامان سبحان کوچولو مامان سبحان کوچولو ۸ ماهگی