۵ پاسخ

من اریا بودم

صد دردصد آپادانا

آپادنا
همکارم اونجا زایمان کرده خیلی راضی بود ازشون کلی از رسیدگیشون تعریف کرد

مهر خیلی خوبه
اما هزینه هاش وحشتناک گرونه

نمیدونم من خودمم موندم😄 ولی یه بار رفتم زایشگاه اروند خیلی همشون خوش اخلاق بودن و خوب رسیدگی میکردن

سوال های مرتبط