دختر من از شیطنت و تایم خواب و تغذیه بود. یعنی هم ساعت ۱۲ اینطورا شب میخوابید.هم غذاشو نمیخورد و بازیگوشی میکرد.قدش استپ خورد.
اگه دیر میخوابه حتما ۱۰ شب خوابش کن. صبح ۹ اینطورا بیدارش کن.
چیزای مقوی مثل پودر جوانه گندم.پودر سنجد.اب قلم مخصوصا اب قلم گاوی. گوسفندم خوبه.تخم مرغ حتما روزی یه دونه بخوره.زرده برای قد خوبه.زرده روزی یکی ببشتر مجاز نیست.
میشه بگی قدش چنده ؟
عزیزم ببرش پیش دکتر غدد ببین تشخیص اون چیه
ببن از یسالونیم تا دوسال یه ذره قد استپ میکنه دوباره ار دوسال شروع میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.