جواب بدین لفطا...#بچه #واکسن #شیرخشک #فرزندپروری

تصویر
۴ پاسخ

نری بهتره

خوووبی
اوضاع قم چطوره؟؟؟

فاصله داره
رو ب روی ۳۰متری قائمو زدن.
ولی اگر کارت واجبه برو
چون ممکنه هرروز بدتر بشه...

فلکه بستنی رو زدن، ولی میدون سپاه هم خطرناکه اگه ساعتهای 4تا 6 هست نرو معمولا اون ساعت میزنه

سوال های مرتبط

مامان دوقلو ناز🩷🩷 مامان دوقلو ناز🩷🩷 ۱ سالگی
مامان رستا مامان رستا ۱ سالگی