کمه خب هر مرغ برا ۴ نفر درست میکنم من حداقل سه تا مرغ شکم پر و اون رونارو بپز
چطوری همتون میگین کمه
یعنی شماها خودتون یک چهارم مرغ رو میخورین تازه مواد شکم پر و خورشت هم هست
اندازش کافیه،ولی 17 نفر زیادن،دوتا مرغ وسط سفره دست کسی نمیرسه،سه تا مرغ شکم پر بزار
بنظرم بجای اینکه رون بپزی ۳یا۴تا مرغ شکم پر کنی بهتره
دوتا کمه
سه تا مرغ شکم پر بذار کنارشم خورشت درست کن
نه ۲ تا که کمه ,,,,,
۳ تا مرغ شکم پر حداقل بپز ...
بعلاوه همون ۳ تا رونی که داری
در کنارشم خورشت بادمجون و بامیه اگر میخورن درست کن در حد ۶,۷ بشقاب
به جای اون رونا یه مرغ دیگه هم بگیر
آره دیروز دوتا مرغ داشتم مواد دار کردم قرار بود ۱۰ نفر اینا باشیم یهو داییم ایناهم دعوت کردم شوهرمم گفت برم مرغ یکی دیگه بگیرم من چون حوصله نداشتم تمیز کنم گفتم ن کافیه😂😑حالا میگم کم نیاد
دلمه هم میتونم دوتا دیس درست کنم کنارش باشه خوبه به نظرت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.