۲ پاسخ

عطاری هم دارن

داروخونه شیاف نیست عزیزم کپسوله ولی ب صورت شیاف استفاده میکنن بخر ی طرفش رو سوراخ کن واژینال ب صورت شیاف استفاده کن

سوال های مرتبط

مامان مهربون مامان مهربون ۱ ماهگی
مامان مامان حُسنا ❤️ مامان مامان حُسنا ❤️ ۳ ماهگی
مامان گوگولی من مامان گوگولی من ۸ ماهگی