هومن جوانمرد
دیروز رفتم 140
تعرفه ها دوبرابر شدن
من ۱۲ اسفند نوبت گرفتم برا ۸ فروردین هزینه ش بود ۲۱۰۰
ولی وقتی رفتم سنو گفت ۴۲۰۰🥲
دکتر مغفوری رفتم اصلا بیمه قبول نمیکنه
من قبل عید سونو 28 هفته وچسبندگی رفتم پیش جوانمرد 1400تقریبا البته جوانمرد یه 100تومنی زیاد تر از بقیه میگیره
شد دیشب برامن۱۲۰۰
من دکترم خودش انجام میده
ولی سنو گرافی فهیمی پرسیدم ۷۰۰.۸۰۰
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.