۲ پاسخ

من بیمه تکمیلی هستم تمام سنو هام رو مهرگان انجام دادم تا الان خیلی خوب بود
ساختمان باران دکتر میرشکاری هم سنو هاش عالیه من با بیمه سنو هم شکمی هم داخلی انجام دادم شد ۴۷۰
اما نمی‌دونم سنو رشد چقدر میشه

من سه تا سنو رفتم تاحالا
هر سه تا رو رفتم عاطفه مغفوری
خیلی دقیقه
وقت میذاره
(قلب آن تی انومالی)

سوال های مرتبط

مامان رستا🐣 مامان رستا🐣 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان میکائیل مامان میکائیل هفته سی‌ودوم بارداری
مامان سادات مامان سادات هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان عشقای مامان مامان عشقای مامان ۵ ماهگی
مامان معجزه خدا جون مامان معجزه خدا جون ۹ ماهگی