خیلی خوب بود زیاد اذیت نشد روز اول پاش یکم درد میکرد ولی اونجوری نبود راه نره با پاراکید اروم بود
پسر من تب نکرد زیاد اما یک روز و نیم نتونست راه بره براش کمپرس سرد و گرم گذاشتم فقط دو بارم استا دادم تب نکنه ک نکرد زیاد خداروشکر
امروز روز دومه،خوبه...دیروزم حین واکسن جیغ زد بعدش پارکید خورد و خوب بود هنوزم لباساش کمه و خونه خنکه
راحته راحت بود عزیزم
خیلی برای پسرم سبک بود ایشالا برا شمام سبک باشه عزیزم ❤️
خيلي راحته
ببین یکم سخته روز اول بهش شربت پروین بده که خواب آورم هست کهبخوابه بیشتر از روز دوم بهتر میشه و کم کم را میره
دخترم دیروز زد ولی بلافاصله بعدش گذاشتم راه بره خداروشکر سنگین نبود براش ولی هی تو خونه راه میره پاشو نشون میده میگه دررررد😄
بعد واکسن پارک رفت تو خونه ام همش دنبال بازی کردیم
دیروززدم خداروشکر خوب بود
تا اومدیم بیرون رفتیم فروشگاه گذاشتمش رو زمین ک راه بره و باهاش بازی کردم تا حواسش پرت بشه
هر ب ۶ ساعت استامینوفن دادم
انشاالله سبک باشه پسر من که زیاد بهونه نگرفت کمپرس هم نزاشتم فقط استا میدادم و باهاش توپ بازی کردم بدنش گرم باشه راه بره زیاد بهونه نگرفت فقط بی حال بود که اونم بخاطر استا بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.