۱۱ پاسخ

خیلی خوب بود زیاد اذیت نشد روز اول پاش یکم درد میکرد ولی اونجوری نبود راه نره با پاراکید اروم‌ بود

پسر من تب نکرد زیاد اما یک روز و نیم نتونست راه بره براش کمپرس سرد و گرم گذاشتم فقط دو بارم استا دادم تب نکنه ک نکرد زیاد خداروشکر

امروز روز دومه،خوبه...دیروزم حین واکسن جیغ زد بعدش پارکید خورد و خوب بود هنوزم لباساش کمه و خونه خنکه

راحته راحت بود عزیزم

خیلی برای پسرم سبک بود ایشالا برا شمام سبک باشه عزیزم ❤️

خيلي راحته

ببین یکم سخته روز اول بهش شربت پروین بده که خواب آورم هست کهبخوابه بیشتر از روز دوم بهتر میشه و کم کم را میره

دخترم دیروز زد ولی بلافاصله بعدش گذاشتم راه بره خداروشکر سنگین نبود براش ولی هی تو خونه راه میره پاشو نشون میده میگه دررررد😄

بعد واکسن پارک رفت تو خونه ام همش دنبال بازی کردیم

دیروززدم خداروشکر خوب بود
تا اومدیم بیرون رفتیم فروشگاه گذاشتمش رو زمین ک راه بره و باهاش بازی کردم تا حواسش پرت بشه
هر ب ۶ ساعت استامینوفن دادم

انشاالله سبک باشه پسر من که زیاد بهونه نگرفت کمپرس هم نزاشتم فقط استا میدادم و باهاش توپ بازی کردم بدنش گرم باشه راه بره زیاد بهونه نگرفت فقط بی حال بود که اونم بخاطر استا بود

سوال های مرتبط