۷ پاسخ

احتمالن اون خانم هم قصدش خیر بوده ولی حداقل باید خوب میشست بعد میفرستاد .

من بودم یجوری تو گوشش میکردم رفتارش زشت بوده

حتما زنگ بزن دوستت بگو که کارش خیلی زشت بوده ادم باید حرمت اون بنده خدا که کمک خواسته رو حفظ کنه

عزیزم بچه هاش دخترن یا پسر چند وقتشونه

آدم یا به کسی چیزی نمیده یا اگه بده ی جوری میده که شخصیت طرف خورد نشه.. البته بنظرم اینجور افراد به خودشون بی احترامی میکنند

😐😐😐😐😐😐

بنظرت جدی گفته یاالکی

سوال های مرتبط