۳ پاسخ

من روی‌ سیسمونی نگرفتم شوهرم گف هروقت نیاز شد بذاریمش تو صندلی ماشین خودمون می‌خریم براش،من الان با کریر میذارمش تو ماشین

من مکسی کوری گرفتم خیلی خوبه ولی الان خیلی گرون شده اصلا ازش نداره بخوای۶۰،۷۰میلیون بدی به صندلی ماشین کیدیلو بخر قیمتشم مناسب تره

من هوبر دلیجان گرفتم ، بد نیست

سوال های مرتبط