من روی سیسمونی نگرفتم شوهرم گف هروقت نیاز شد بذاریمش تو صندلی ماشین خودمون میخریم براش،من الان با کریر میذارمش تو ماشین
من مکسی کوری گرفتم خیلی خوبه ولی الان خیلی گرون شده اصلا ازش نداره بخوای۶۰،۷۰میلیون بدی به صندلی ماشین کیدیلو بخر قیمتشم مناسب تره
من هوبر دلیجان گرفتم ، بد نیست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.