خانوما کی زایمان سوم طبیعی کرده چجور بوده

۳ پاسخ

سلام خاهر شوهر من یه ماه پیش بود فککنم سومیشو طبیعی اورد گفت مرگ با چشمام دیدم😢

خیلیا اطرافم کردن
یه سریا میگن راحت تره
یه سریا میگن هربچه یه جوره

راحت تربود

سوال های مرتبط