۱۲ پاسخ

ان شاالله

انشاالله

ای کاش منم این حسو داشتم واقعنا هرکاری میکنم حس کنم تموم میشه نمیشه خیلی نگرانم

منم همین حس رو دارم اما باورنمیکنم

چه حس قشنگی

منم همینطور

انشاءالله که تموم میشه 🙏اما الان داره بد میزنه عقده ای

الهی ک حست درست باشه
وگرن بی پولی و بیکاری میکشه مارو

خدا ازدهنت بشنوه کلافه شدم یک ماه از خونم دورم همش خونه این و اون

والا فعلا که دارن مرز رو میزنن دیروز منطقه ما که اصلا تاحالا هیچی نشده بود رو زدن

هفته ی ششم هستیم،منم همین حس رو دارم✌️

کاش🫠

سوال های مرتبط

مامان گل پسرام مامان گل پسرام ۳ سالگی
مامان آرام مامان آرام ۳ سالگی