پوشک نکن شون بلکه به همین بهانه از پوشک زده بشن بگو اوف میشه اونجات پوشک خوب نیست ببرشون سرویس
عزیزدلم کالاندولا بزن
عصر برو کلوتریمازول یک درصد بگیر و با تریامسینولون یک دهم درصد باهم بزن یبار صب یبار شب خیلی سریع خوب میشه
عزیزم ان ان بزن پوشک هم نکن دیگ ماشالله بزرگ شذم
ببین هر سه پماد مخلوط کن و بزن آب رو آتیشه دعام کن
دو روز بزنی کافیه
دکتر به من گفت اول ان ان بزن بعد از روش کالاندولا و بعد از روی اون هم زینک اکساید بزن به ترتیبی که گفتم
کامل ببر با آب ولرم روبه سرد و صابون بشور و آرم خشک کن و بعدش یکم وازلین بزن و آزاد بزار اصلا پوشک نکن یه خونه رو گرم کن که سرما نخورن
کانادولا یا روغن خوراکی
ان ان عالیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.