۴ پاسخ

برو نوبت ارایشگاه بگیرموهات یه بافت خوشکل بزن ناخناتم درست کن برو واسه عمل 😀

من یکشنبه ام
برای من خیلی داره زود میگذره اتفاقا،حس میکنم یه عالمه کار نکرده دارم و نمی‌دونم چکار🥲

من فردا

انشاالله بسلامتی میگذره این چندروزهم
روزای اخر بیشتر بخواب😂😂

سوال های مرتبط

مامان مهوین🩷🫠 مامان مهوین🩷🫠 روزهای ابتدایی تولد