۱۳ پاسخ

چشم بد ازش به دور نمیدونم چرا اینقد رادمهر به دلم نشست خوشمزه جونم🥹♥️

والا کاش هیچ وقت ازدواج نکرده بودم

بله بله من که فقط گریه میکنم موقعی که این شیشه و قاشق رو میلرم نزدیک دهنش و سرش رو میکشه عقب و دهنش رو میبنده

چقدر چهرش دلنشینه هزارماشالله عاشق پسربچه های این شکلیم😘😘😘♥️♥️♥️بچه به این ماهی حرص چیومیخوری اخه بزرگ میشه چاق میشه نگران نباش هیچکس ناحالا کوچولو نمونده😇

من هممممم

وای دقیقا

من همه فکرم باز برای قدش احساس میکنم قدش کمه دخترم

پسرمنم وزن نمیگیره اصلا بهداشت گفت ببرش دکتر 🤕

دقیقا🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️ ولی اگه نمودار رشدش خوبه نگران نباش الکی خودتو اذیت نکن

توام مثل من زودافتادی تو دردسر بچه داری.منم دلم میخواد حداقل تا الان مجرد میبودم

منم همینم پسرم لب به شیرم نمیزنه😩

هی خواهر منم همین طور

چند کیلو آقا پسری؟

سوال های مرتبط