سلام دوستان تو ۲۷ هفته و دو روز وزن نینی ۱۱۰۰ خوبه ؟

۴ پاسخ

خیلی خوبه مواظب باش هفته آخر همینجوری رشدش پیش ببری نگی رشدش خوبه جدی نگیری خورد خوراک تچ

من ۲۷ هفته و ۶ روز بودم ۱۱۵۰ بود گفتن خوبه و نرماله .

برا من هم سونوگرافی هم دکتر گفت عالی هستش

منم همینقدر بودم گفت طبیعی و خیلی خوبه

سوال های مرتبط

مامان کنجد مامان کنجد هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان 🤎بارانا🤎 مامان 🤎بارانا🤎 ۶ ماهگی
مامان آقا ماهان مامان آقا ماهان ۹ ماهگی
مامان آراد🩵 مامان آراد🩵 روزهای ابتدایی تولد