تا حالا کسی تو بارداری پیرسینگ ناف داشته؟

۱۵ پاسخ

توروخدا از از این کارا نکنین

من تا فهمیدم باردارم درش آوردم

من دارم، حس میکنم خیلی داره کش میاد جاش قرمز شده امیدوارم پاره نشه 😭

من داشتم از همونجا ترک خوردم😐

من داشتم
۱۸ هفته رفتم انومالی گیر میکرد ب دستگاه
درش اوردم دیگ ننداختم
زایمان کنم انشالله
میزنم باز

سلام عزیزم خوبی؟نی نی هات خوبن؟
میشه بیای سونوی ان تی منو نگاه کنی؟
شما تو سونو ان تی سرویکست چند بود؟

اره من از قبل داشتم هنوزم درش نیاوردم

سلام عزیزم ما تو روبیکا گروه اسلامشهریا داریم دورهم جمعیم اگه دوست داشتی بیای به این آیدی پیام بده iovekilla@ ❤

وای تو سه قلویی خیلی جاباز میکنه شکمت برو درش بیار ضرر نداشته باش

عزیزم شما چه دارویی برای تحریک تخمدان استفاده میکردید؟

من دارم فعلا هم درش نیاوردم دکتر گفت شکمت بزرگ نشده فعلا در نیار
ولی درکل باید در بیارم و نخ بزارم که بسته نشه

وای من دارم مگه ضرر داره ؟؟ درش بیارم!!!

داشته باشی از قبل مشکلی ندارع
اما خیلی ریسکه تو بارداری بخای پیرسینگ ناف بزنی

من آجیم داره بارداره

من داشتم ولی از قبل داشتم تو بارداری نزده بودم

سوال های مرتبط

مامان دلارا❤️🌹♥️ مامان دلارا❤️🌹♥️ هفته سی‌ویکم بارداری
مامان ماهلین مامان ماهلین هفته بیست‌وسوم بارداری