نه عزیزم هیچ تاثیری نداره
باید از ریشه درمان بشه
عزیزم یه کم کوتاه کن قشنگ میشه
منم کوتاه کردم خیلی خوب شد
نه من موهام تاپایین باسنم بود فقط به خاطرهمین ریزش لعنتی مردونه کوتاه کردم ولی بازم همون میریزه هیچ فرقی نداره
فولیکوژن بخور بیوتین بخور
اول ازمایش بده
تغذیه خوب باشه
از شامپوهای مناسب استفاده کن
روریختنش تاثیر نداره اما تهشو کوتاه میکنی قشنگتر میشه، اینقدر بدم میاد پایین موها نازک میشه وقتی طولانی قیچی نمیخورن
بله
سیستین B6 بخور یا فولیکوژن یا هیرویت قرص آهن زینک چیزای تقویتی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.