پوشک بچه بدغذا شیرخشک کودک فرزند پروری

تصویر
۳ پاسخ

معمولا ۴۰ ۵۰درصد معقول بکشی روش

حالا سود بیشتر بخوای والا تا ۱۰۰درصد و بالاتر هم‌دیدم من سود میکشن

لباس فروشی بیرون ۱۰۰٪ میکشن
چون هم پول اجازه و آب و برق و حقوق کارگر هم حساب میکنن
اما برای آنلاین شاپ خونگی بنظرم ۵۰٪ خوبه

بستگی داره چه بازار هدفی داشته باشی کجا مغازه اجاره کنی .
من چهل درصد دیدم ، هفتاد درصدم دیدم . بیست درصدم .
اگه میزان فروش زیاد باشه با درصد پایین کلی سود میشه . ولی اگه فقط لباسهای گرون و مارک بیاری طبعا بیشتر هم می کشی چون فروش به نسبت کم هست .

سوال های مرتبط

مامان سیاوش‌وکیارش مامان سیاوش‌وکیارش ۳ سالگی
مامان سیاوش‌وکیارش مامان سیاوش‌وکیارش ۳ سالگی
مامان سیاوش‌وکیارش مامان سیاوش‌وکیارش ۳ سالگی