معمولا ۴۰ ۵۰درصد معقول بکشی روش
حالا سود بیشتر بخوای والا تا ۱۰۰درصد و بالاتر همدیدم من سود میکشن
لباس فروشی بیرون ۱۰۰٪ میکشن
چون هم پول اجازه و آب و برق و حقوق کارگر هم حساب میکنن
اما برای آنلاین شاپ خونگی بنظرم ۵۰٪ خوبه
بستگی داره چه بازار هدفی داشته باشی کجا مغازه اجاره کنی .
من چهل درصد دیدم ، هفتاد درصدم دیدم . بیست درصدم .
اگه میزان فروش زیاد باشه با درصد پایین کلی سود میشه . ولی اگه فقط لباسهای گرون و مارک بیاری طبعا بیشتر هم می کشی چون فروش به نسبت کم هست .
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.