همش از استرس و نداری و بدبختیه هیچکی از خوشبختی نمیمیره
همه اینقدر غم و دغدغه دارن یکی خودشو میکشه یکی ایست قلبی میکنه همش هم بخاطر این استرس و گرونی کوفتی
کسی امار بقیه جاها رو به مردم نمیرسونه بدونید چی به روزمون اومده. دوسال میشه دخترای یه دبیرستانمون یکی یکی خودشونو دار زدن نمیدونم دقیق چند تا شدن ولی به چهلم بعدی نمیرسید که یکی دیگه خودشو دار میزد. خیلی وحشتناک بود
خدا به خانواده هاشون صبر بده
مرگ جوون خیلی سخته
وای زمستون هم اینجا اینجوری شد تو یه ماه دوتا گاز گرفت دوتا خودکشی کردن دوتا هم از کوه افتادن پایین واقعا نمیدونم چرا اینجوری میشه
انشالله قسمت منن
دیگه نمیتونم این زندگی و خانوادمو تحمل کن
جرات خودکشیم ندارم
کاشکی میشد برای منم بشه حالک از همه چیز و خمه کس بهم میخوره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.