نه اصلا نرو چرا میخای دوباره ارامشتو بهم بریزی
فعلا نرو بزار یه چند ماهی بگذره
نرو بزار یاد بگیرن بد رفتار نکنن باهات
وای زندگی با خانواده ی شوهر تو یه ساختمون یعنی بیشتر از دوحالت نداره!یا کلا باید قهر باشی باهاشون
یا اینکه اصلا توجه نکنی به حرفاشون
من عید ۱هفته رفتم پیششون از شب دوم به همسرم میگفتم بریم جان من بریم…
مگه هر کی احترام ادمو نگه ندارع هرچندم بزرگتر باید بهش احترام بذاری باشه هرکسی میخاد باشه من باشم نمیرم باشه بزرگتر اگه بزرگتره عزت و احترام خودشو حفظ کنه
فعلانرو تابدونن کارشون اشتباست
بنظرم نرو اونا حق نداشتن فحش بدن نفرین کنن به خانواده ات توهین کردن خانواده اتو هیچ وقت کوچیک نکن هرچی باشه که آدم نباشه توهین کنه هرچی شخصیت داره منم نظرمو گفتم باز خودت میدونی هرچی صلاحه .چون منم از خانواده شوهر کم نکشیدم
ی مدت نرو
اگه شما مقصر بودی برو اما اگه مقصر نبودی اصلا تحت هیچ شرایطی نداره چرا باید بزرگتر هر اشتباهی بکنه کوچکتر معذرت خواهی کنه من مقصر باشم میرم معذرت خواهی اگه نباشم تحت هیچ شرایطی نمیرم
نه عزیزم
یکم فاصله تو رعایت کن
عزیرم ببخش ولی نرو بخدا راحتی
ببین منم ی همچین مسئله ای با پدرشوهرم دارم داستانش طولانیه
ی مدت پیش وقتی دیدم سرد جواب سلام میده دیگ سلام ندادم
واسه عید نوروز تو حیاط دیدم تبریک گفتم زوری جواب داد عید قطر سر سفره ناهار رسیدم برادرشوهرم بلند شد عید و تبریک گفت و اینا ولی پدرشوهرم سر بلند نکرد
همسرمم دید این رفتارو
خیلی ناراحت شدم
ولی دیگ مهم نیست فقط دوری
همین
انشاالله بزودی از تو این ساختمون هم میرم
عزیزم دنیا ارزش نداره آشتی کنید
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.