۱۰ پاسخ

کاری به شخصیت ندارم مامان خوشگل جذابی هستی:)❤️🎀

ننیدونم چرا حس کردم شبیه گلاره عباسی هستید

پر انرژی و پایه خدا حفظتون کنه🫶🏻
کدوم سمتی عزیزم سمت ما خدارو شکر ارومه و صدایی نیس

وقتی صداش میاد چه توضیحی به بچه تون میدید؟

۲۵ ساله
مهربون و‌خونگرم
مامان پایه

مامان مهربون و پر انرژی

اینجام جنگنده زیاد رد میشه

کدوم سمت تهرانی ؟

نمیدونم ولی خوشگلیو به دلم نشستی 😁

مامان مهربون از خودگذشته که صدش رو میزاره همیشه انشالله همیشه سلامت باشی وسایتون بالای سر پسر قشنگتون راستی خیلی هم زیبا و جذابی0

سوال های مرتبط

مامان سیاوش‌وکیارش مامان سیاوش‌وکیارش ۳ سالگی
مامان هدیه بزرگ خدا مامان هدیه بزرگ خدا ۳ سالگی