۹ پاسخ

انقدر تابستان پارسال برق قطع میکردن مگه چی میگفتیم الانم همونه

من بچه هام از نوزادی عادت دارم ۹ میخوابن

هنوز که بهش چیزی نگفتم ولی میخوام بگم خراب شده و میخوان تعمییر کنن یه مدتی برق نداریم و این که صبح زود بیدار شیم شبا هم زود بخوابیم تا تایم کمتری رو تو بی برقی بمونیم

بچه های من میدونن دیگه از بچه ها نمیشه هیچیرو پنهان کرد باهوشن

اول اینکه اول لفظ بد نیار
تو این هیر و‌ویر چه سؤالایی به ذهنت خطور میکنه 😂😂

یکی باید بیاد برای من توضیح بده که چرا تو جوونی باید این همه بدبختی رو تحمل کنیم

پزشکیان بدبخت خبر داشت ما رو آماده میکرد فحشش میدادن

بچه من میدونه جنگه میدونه آمریکا و اسرائیل دارن میزنن

همون توضیحی که پارسال میدادی

سوال های مرتبط