۳ پاسخ

نه والا ما کادو نمیدیم فقط یه چیزی سر راهی بهش میدیم پول یا آجیلو خشکبار اینا

ماهم‌کادو نمیدیم ولی قبل رفتن اگه بخوایم بدیم آجیل یا عسل مربا هرچی باشه میدیم دل بخواهیه ما ۳ روز میرن یا سربازی یا مسافرت زیارتی آش پس پا میدیم

ما رسم داریم پول میدیم ...شماره کارت پسرش رو بگیر واسش انتقال بده

سوال های مرتبط

مامان سیاوش‌وکیارش مامان سیاوش‌وکیارش ۳ سالگی
مامان سیاوش‌وکیارش مامان سیاوش‌وکیارش ۳ سالگی
مامان سیاوش‌وکیارش مامان سیاوش‌وکیارش ۳ سالگی