من دختر دارم تو پهلویه تا 2هفته پیش اصن معلوم نبود ک باردارم
بچه عرضی باشه توی پهلوهه دختر پسر نداره
من پسرم سر شکمع
من هم دخترم هم پسرم تو پهلوم بودن
وضعیت قرار گیری جنین به دختر و پسر بودن نیست 🙈
هرکدوم یه ویژگی داره
دختر من تو پهلوی چپمه👧🏻💛
دخترم تو پهلوهامه نمیدونم بقیه روووووو
پسر تو پهلوعه
میگن دختر تو پهلوعه
برای من پسملی ی روزایی تو پهلو ی روزایی پایین به نظرم ربطی نداره
جوجه ی من تو پهلوی چپم بود از اول👧🏻🤰🏻🎀
دخملیه من تو پهلومه
من دخترم تو پهلوم هست الان
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.