خانما دختر تو پهلو میشه یا پسر؟

۱۳ پاسخ

من دختر دارم تو پهلویه تا 2هفته پیش اصن معلوم نبود ک باردارم

بچه عرضی باشه توی پهلوهه دختر پسر نداره

من پسرم سر شکمع

من هم دخترم هم پسرم تو پهلوم بودن

وضعیت قرار گیری جنین به دختر و پسر بودن نیست 🙈
هرکدوم یه ویژگی داره

تصویر

دختر من تو پهلوی چپمه👧🏻💛

دخترم تو پهلوهامه نمی‌دونم بقیه روووووو

پسر تو پهلوعه

میگن دختر تو پهلوعه

برای من پسملی ی روزایی تو پهلو ی روزایی پایین به نظرم ربطی نداره

جوجه ی من تو پهلوی چپم بود از اول👧🏻🤰🏻🎀

دخملیه من تو پهلومه

من دخترم تو پهلوم هست الان

سوال های مرتبط

مامان انیا💕💕 مامان انیا💕💕 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان زیزی مامان زیزی هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان هدیه امام حسین مامان هدیه امام حسین ۴ ماهگی
مامان نازگل مامان نازگل ۶ ماهگی
مامان راحیل رز تودلی مامان راحیل رز تودلی هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان بهار خاتون مامان بهار خاتون روزهای ابتدایی تولد
مامان قلبم ایلیا مامان قلبم ایلیا ۴ ماهگی