ناف بند اصلا نباید استفاده کنی چون نمیزاره نافش خشک بشه الکی نگی
جای پودر بچه ام کرم پیشگیری سوختگی بگیر
لباس ۰ حداقل دو دست داشته باش مثلا من یه بیمارستانی گرفتم یه ۵ تیکه یه بادی
پوشک صفر هم به نظرم به اندازه گرفتی تو بیمارشتان و یکی دو روز اول استفادت میشه
ناف بند نباید ببندی به لباسم گیر نمیکنه خیالت راحت
پودر بچه برای اینکه بچه نسوزه میزنن که میگن خوب نیست به جاش کرم یا پماد مخصوص بگیر
قنداق کردن بچه در صورتی که پاهاش هم محکم بسته بشه اصلا خوب نیست عزیزم حتما اینو به مامانت اینا گوشزد کن چون اون بچه ی توعه
زیرانداز تعویض ودستمال خشک کن
ست بیمارستانی فقط ۱۰روز تنش شد..اما لباس سایز ۰تا ۴۰روزگی اینا میپوشوندم
شیر دوش برقی بهتره یا دستی ؟
والا بچع من وزنش ۳۷۰۰بود تا۱۰روز ۰بستم
حوله فقط یه دونه دورپیچ بگیسرپیس خوابمکلا یه دست بگیر
پوشک سایز یک هم بگیر
لباس سایز صفر کم نگیر!
بچه تا ۴ کیلو و نیم پنج کیلو سایز صفر میپوشه، یک براس خیلی بزرگه
به نظرم قابلمه اضافیه انشالا بعد شش ماه غذا میخوره از الان نیاز نیس
قابلمه برا ۶ ماهگیه الان لزومی نداره
زیرانداز تعویض
پیشبند
خشک کن
دندان گیر
اینا ب ذهنم رسید که باید اضافه کنی
شونه و برس
زیرانداز تعویض
خشک کن چنتا
ناخنگیر یا سوهان
تب سنج
پودر بچه ام برای ریه هاش خوب نیس بجاش کرم مخصوص بگیر
خوبه فقط پوشک سایز یک بگیر صفر بدرد نمیخوره و قنداق سویسی بخر واسه اوایل که میخوان بقلش کنن به ستون فقراتش آسیب نرسه
دستکش نگیر خوب نیس برای بچه
خشک کن
زیرانداز
ناف بند چیه
سايز ٠ برا تونه هم بگير
پوشک سایز صفر شاید دوتا دونه اونم شاید استفاده بشه. سایز صفر برای بچه هایی هستن که ۲ کیلو یا زیر ۲ هستن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.