۹ پاسخ

خیلی کم بده سنگینه

چت جی پی تی میگه چشم م ومغز و پاچه ندین بقیه رو ظاهرا میشه نوشته بود زبون و بناگوش و اینا خوبه

من آب و سیب و گوشت میدم

من از هفت ماهگی کله پاچه دادم😁

من با آبش کته درست کردم براش خیییلی دوست داشت پسرم

من دادم چندبارم

من میدم بناگوش وزبون و آبش

به عقل من باشه میشه داد، من از وقتی گوشت میشد داد بهش دادم

من میدم بیشتر ابشو میدم و بناگوش

سوال های مرتبط

مامان آوینا مامان آوینا ۱۵ ماهگی
مامان حیدر مامان حیدر ۲ سالگی
مامان مامان نویان مامان مامان نویان ۱ سالگی
مامان نفس کوچولو 😍🤌 مامان نفس کوچولو 😍🤌 ۱ سالگی
مامان رستا گلی🥺💖 مامان رستا گلی🥺💖 ۱ سالگی