بچه ها شما ابجوش ونبات به نی نی میدیذ

۱۶ پاسخ

نه اصلاا ندادم و تا۶ماهش بشه نمیدم

وااای نه
اصلا خوب نیست

آره من زیاد به بچم دادم چون واقعا برای دل درد و کولیکش از قطره هایی که دکتر داده بیشتر جواب میده

ن نمیدم چون دخار شوهرم متخصص زنانه البته دانشجوئه فعلا تخصصشو نگرفته کامل... میگف استادش گفته ک آب یا نبات داغ و اینا ب کلیه و رشد سیستم مغز بچه البته اون علمی تر میگفتا😂

نه ندادم

منم تا دو ماهگی میدادم دکترشم گفت وقتی خیلی گریه می‌کنه بده اشکال نداره ولی همیشه نه

نه ندادم

من پسر بزرگم هم دادم به این پسرم هم می دم

من یبار که دل پیچه و اسهال داشت با هیچی آروم نمیشد دادم بهش،آب رو آتیش بود

ن ندادم

من یه مدت میدادم بعد قطره گرفتم براش

اصلا و ابدا

من یکبار دادم خیلی بالا اورد دیگه ندادم

نه کار درستی نیست ندین. دارو بدین برای دلدرد که مناسب بچه باشه

ن من ندادم تاحالا

اره یکی دوبار دادم

سوال های مرتبط

مامان ایلیا مامان ایلیا ۵ ماهگی