بچه ها کسی از کپسول شیرافزای گل دارو نتیجه گرفته؟

۳ پاسخ

کپسولش خوبه ولی قطره اس بهتره من جفتشو خوردم

من یکی میخوردم روش نوشته بود شیر افزا عالی بود ولی نمیدونم کدوم شرکت بود رنگشم سبز بود

عکسشو بزار منم میخوردم اسم برندشو یادم نیست

سوال های مرتبط

مامان شاهان مامان شاهان ۴ ماهگی