۹ پاسخ

دختر منم نمی‌گرفت یکم ویتامین آد بهش زدم گذاشتم دهنش گرفت

بیبی لندو دیدم اکثر بچه ها میگیرن..ولی یسریام مثل من و بچه های فامیلمون که هیچکدوم پستونک نگرفتیم نمیگیرن

پسر منم هر کاری کردم نگرفت آخر

منم اصلن نگرفت

منم دو مدل خریدم نمیگیره اصلا به زور بزارم عصبی می شه دیگه بی خیال شدم

منم ک اصلا پستونک قبول نکرد تنها نیستی عزیزم

برا منم از بعد 45روزگی دادم گرفت اوایلش سخته یکم مرتب بده گذاشتی دهنش نگه دار پتو بزار رو پستونک کم کم میگیره

شاید باورت نشه ولی دخترم امروز ک ۳ ماه و ۱ روزش شد پستونک گرفت🥲😍

پستونکشو مدل دیگه بگیر

سوال های مرتبط