۹ پاسخ

قالب گیری دست و پاش

ی تیکه از موهای شیریش رو ی قاب بانمک درست کردم، برای تولد یک سالگیش هم کف دست و پاشو قاب میزنم ازشم کلی عکس و فیلم داریم

من توی بارداری کتاب. مادر که میشوم گرفتم
توی اون از زمان بارداری عکس های سونو هستش
بعدشم ک دنیا اومد بند نافش و حلقه ختنش نگه داشتم فیش و رسید و مچبند بیمارستان دوتامون رو نگهداشتم
اولین باری ک موهاشو کوتاه کنم نگه میدارم بخش مخصوص داره توی کتابه برای مو
دیگه لباس های نوزادیش چندتا قشنگشو نگهداشتم بقیشو در ابعاد ۱۵ در ۱۵ برش زدم و به هم دوختم با چرخ خیاطی و مثل پتو شده براش هم یادگاری هم پتو از لباس های خودش😍
دیگه اینکه بیبی چک و ازمایش بتا مثبتم رو نگهداشتم
هرماه ازش عکس ماهگرد گرفتم

بند ناف و تست و مدارک بارداری هنوز عکاساش قاب نکردم وقت نمیکنم

باسلام هیچکاری نکردم
میخواستم ببرم اتلیه که جنگ شد موندم روستا
ولی بندناف و... رو نگهداشتم بدم برام رزیننش کنن

اولین لباس بیمارستانش با بند ناف و دستبند بیمارستان
خودمم براش با مروارید پرورشی یه دستبند طلا درست گزدم که اونم براش یادگاری گذاشتم ♥️

بند ناف و دستبند بیمارستان نگه داشتم

آلبوم خاطرات گرفتم عکس میزنم و براش مینویسم،همه لباسها و کفش هاش رو نگه میدارم

هرماه اتلیه

سوال های مرتبط