همسرم دوست داشت جشن بزرگ بگیره اما من فقط خانواده درجه یک مادر پدرا و خواهر برادرامونو و دعوت کردم میز چیدم کیک گرفتم و شام و فینگر فود درست کردم پول جشنم با کادوهاش جمع کردم رفتم طلا گرفتم واسش گذاشتم کنار
جشنم گذاشتم سالای بعد ک خودش متوجه بشه بگیرم
من تولد با ۳۵نفری بود گرفتم خوب بود فیلمو عکس یادگاری موند براش
من دکور چیدم یه مهمونی با کلی بچه ها حدودا ۳۰ نفره گرفتم که عکس بمونه ازشون ولی خب خیلی اذیت شدن تو شلوغی بنظرم همون خودتون بگیرین دیزاین کن و عکس بگیر و هدیه مورد علاقشو بهش بده
دختر بیست روز دیگه میشه یک سال الان یه ماه دارم فکر میکنم که چکارکنم چه لباسی بخرم براش تمش چی باشه گلم من پرم میشه درخواست بدی داشته باشمتت
فقط یه کیک گرفتم بردم خونه بابام اینا یه آتلیه ام بردمش
سلام من هفته دیگه تولدشه
امروز داریم میریم اتلیه
روز تولدشم یه مهمونی ده نفره با خانوادم داریم😍
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.