کادو تولد برای یکسالگی بچه هاتون چی گرفتید ؟؟؟

۷ پاسخ

یدونه النگو به النگوهاش اضافه کردم

گردنبند
دنیا اومدنی دستبند گرفتم براش

من ماشین کنترلی گرفتم

تولدش مباررررک پیشاپیش عزیزدل خاله❤️🥰😍
ما ماشین شارژی براش گرفتیم

من میخوام تولد کوچولو بگیرم براش شاید باباشم اگه خدا بخواد ماشین شارژی بخره

ما آنقدر اوضاع مون قرقاطی بود هیچی ولی سال دیگه براش جبران میکنم

هیچی تولد گرفتم اتلیه بردم کلا در حال چیز خریدن و خرج کردن واسشونیم‌دیگه کادو چیه😁

سوال های مرتبط

مامان آیهان کوچولو مامان آیهان کوچولو ۱ سالگی
مامان آیهان کوچولو مامان آیهان کوچولو ۱ سالگی